Diskusia 4/8: Hviezdne vojny III - Pomsta Sithov

Filmová história scifi

Diskusia

cyberstorm (Anonym)
ŽULLA: DIK
kanys: chapem, ze ta nasra.. to ze jediovia boli prilis rychlo zmasakrovany,tak ako mna prilis rychly prerod Anakina, lubosne rozhovory alebo boj Palpatina s Mace Windu , Kit Fistom a este neviem s akymi dalsimi dvoma Jedi, ale do paze, su to tiez iba ludia, resp. smrtelne bytosti, a nie nejaki supermani z CLONE WARS. Stacilo mi, ked som v CW videl ako mace windu lieta vzduchom ako SUPERMAN a yoda likviduje klzaky obchodnej federacie mavnutim rukou. S par vecami s tebou suhlasim, ale ty sam vies ze nie so vsetkymi. A tych mandalorianov tiez nebolo par.
Sano a ostatni: co sa tyka potencialu,tak v poslednej dobe o vela filmoch, ktore ocakavame s takym nadsenim ako EpIII hovorime, ze mala viac potencialu. MALA, NO A CO!! Sorry, ale po vojne je kazdy generalom. Stavim sa, ze Lucas, nech je jeho meno navzdy posvetene, alebo prekliate, zalezi od vas, mili padawani, stavim sa , ze to CHCEL natocit co najlepsie . Podla svojho svedomia a vedomia. Faktom zostava, ze urcite myslel aj na tych par milionov dolarikov, ktore mu z toho vyjdu. Mne osobne sa EpIII najviac pacila z celej novej serie a ako som napisal predtym, davam jej plnych 100%. Nie kvoli subojom, hoci mnohe boli uzasne stroboskopove, nie kvoli bitkam vo vesmire, ani nie kvoli uzasnym trikom a hudbe a uz vobec nie kvoli romantike , ale kvoli monumentalnosti, tragickosti a atmosfere, akou na mna dychla. Ako by som bol na premiere EpIV, ktoru som nikdy nezazil. Na rozdiel od EpI a EpII som bol do deja totiz uplne vtiahnuty...........
Ako sa vravi, proti gustu ziaden disputat:).
06.06.2005
namuras
Suhlasím s cyberstormom, hoci nie až tak na 100% (myslím, že 89 stačí). Lucas sa snažil. Okrem toho, snažil sa verne okopírovať štýl rozprávania zo starej trilógie a ak sme nezabudli, tá sa točila pred... uff, 30 rokmi? Takže myslite na to, čo dokázal vykresať *bez* použitia retrospektívy, ktorá je pákou všetkých dnešných diel.
Je to proste Star Wars. Nesúďte ich... nechajte sa nimi uniesť.
A kAnYs? Myslím, že bolo dobre, že boli strážcovia mieru strelení do chrbta. Myslím, že bolo dobre, že po Palpatinovej autokorunovácii sa rozjasal celý senát.
Ukazuje nám to, ako môžeme skončiť my.

06.06.2005
Iluvatar (Anonym)
Cawte vsetci.neviem kolkokrat ste videli ten film ale ja som ho videl 2x.a musim povedat ze na 1.krat je to vyborny zazitok.ale ked si to pozriete 2.krat tak to ni je az take dobre.podla mna tam bolo veeeelmi malo Sily.Ved aky silny bol Yoda a pri tom sa tu zmohol tak na jedno odhodenie Palpatina a potom este to ako spolu bojovali v senatnej miestnosti.neviete niekto co je pravdy na tom ze sa natacaju casti z doby pred tymito SW?pocul som ze sa uz tocia...
PS: May the Force serve you well.
KOTOR rullez :)
11.06.2005
pittrek (Anonym)
Ja som asi videl iny film ako 90% z vas, lebo podla mna je pomsta sithov najvacsia ***otina zo vsetkych SW filmov. Absolutne priserny strih, primitivne herecke vykony, prilis rychly dej (netusim o com to bolo), vystrihnute dolezite sceny (vid komix), idiotsky scenar - prexod k temnej stranke absolutne odflaknuty. Obi-Wan je tu ukazany ako neschopny idiot (rovnako ako v prvych dvoch castiach), z Padme sa stala nepodstatna vedlajsia postava a o droidich ani nehovorim (akurat R2 na zaciatku "hviezdil"). Triky boli na prvy pohlad pocitacove a az na svetle vynimky vobec neposobili realisticky, to uz e4 vyzera lepsie a realistickejsie. Naco tam boli wookieovia, vysvetlite mi to niekto ? Kolko tam boli - 5 minut ? To ich mohol vystrihnut uplne. Atd,atd. Skratim to - Lucas by mi mal zaplatit za to ze som to dokazal divat az do konca a nezaspal som pri tejto nudnej trapnej ***ovine. PS: Aj ked to z mojho prispevku nevyplyva, ja SOM SW fan
13.06.2005
Alexander Schneider
bravo! cim vaecsia roznorodost nazorov, tym lepsie, si myslim! o tom je diskusia!
13.06.2005
Matahari (Anonym)
Ja neviem ako vy ostatni, ale ja tomuto filmu davam 100%. Bola som na nom v sobotu a este celu nedelu som bola unesena.Myslim si ze vsetky herecke vykony boli vynikajuce. Kazdemu je jasne ze tento film je hlavne o pocitacovej technike, ale myslim ze tu vobec neposobila nejak rusivo. A scenar bol tiez uzasne napisany - fascinoval ma ten prechod k New Hope. Nemam ani jednu zlu vycitku k SW-Ep III - masakralne dobry film.
19.06.2005
heh (Anonym)
mne sa tento film páči, aj keď naň ešte nemám titulky, heh :-). neviete kto hrá anakina skywolkra? prosííím, odpoveď
20.06.2005
kanys (Anonym)
pokus.... kurva nejde mi pridavat sem do databazy
24.06.2005
kanys (Anonym)
pokus dva--- hmm....
24.06.2005
kanys (Anonym)
Namuras, ja nenarazam niako na moralnu stranku zobrazenych udalosti. Ja mam rad pochmurne filmy, pretoze, ako si uz povedal, su svojim sposobom varovanim. Co som chcel povedat bolo to ze sa mi proste zda ako by si lucas v niektorych veciach odporoval. Napriklad... "He sees things before they happen... thats a Jedi trait" povedal Quigon Shmi (anakinovej matke) o mladom anakinovi. Ked jedii vidia veci skor nez sa stanu mali by mat ukrutne reflexy. A pritom sa naskytne scena kde nacelnik dlhe celo (sorry ale neviem jak sa ten Jedi vola) pozera ako vytrety na mandalorianov dve sekundy a caka kym ho zastrelia. Ja viem ze su to tiez len ludia, ok, a nehovorim ze Force je ciernobiela zalezitost a ze jedii vidia konstantne do buducnosti a ze kazdy jedi neustale citi nasledujuce udalosti, ale ked je nejaky dovod ze jediovia pocas neviem kolkych rokov debatovali s palpatinom side by side a necitili v nom temnu stranu az kym uz nebolo neskoro, ze jediovia ani len netusili ze mandaloriani maju nieco v umysle az na vynimocne nadanych jedincov (yoda), tak si myslim ze si fanusik starwars zasluzi aby mu vztahy temnej a svetlej stranky sily boli aspon trochu naznacene. Dopocul som sa napriklad ze Palpatin, a sithovia vobec, maju amulet pomocou ktoreho dokazu temnu stranku sily okolo seba zamaskovat. Ked si spominate na scenu ako Palpatin hovoril k senatu a vyhlasil imperium, okolo krku nejaky zvlastny amulet mal. Myslim ze takato vec si zasluzi byt vo filme spomenuta ale nebola. Hral som vela dobrych SW hier, bohuzial citat som toho zo SW vela necital, ale mozem povedat ze v tych hrach boli vztahy sily k fyzickemu svetu a naopak velmi dobre nacrtnute co sa o filmoch, hlavne o EPIII ktora to podla mna najviac potrebovala nebolo. Je to sice iba film a ten ma obmedzeny priestor svojou kratkou dlzkou, ale ked som dokazal sedet 3 a pol hodiny na panovi prstenov, dokazal by som na SW, co je jedna z mojich srdcovych zalezitosti, urcite. Ako som uz povedal chybali my tam sceny. Strasne tam chybali. Vztahy, vysvetlenie niektorych veci. Suvislosti. A zula k tvojmu kratkemu prispevku... ehm. Ja niesom filmovy expert ja som iba divak ktory sudi nejake dielo. To je vsetko. Ako, ja nekomentujem rezisersku stranku filmu, o tom viem prd. Ja sudim pribeh filmu a to co mi tam chybalo. Mamuras, nemozem sa nechat uniest niecim co sa mi proste nepacilo... sorry. Mam rad SW. Milujem SW. Ale EPIII ma sklamala. Samozrejme je to moj nazor, a presne ako cyberstorm
povedal, proti gustu ziaden disputat. A este k cyberstormovi. Hlaska od battledroida ku greviousovi "Youre welcome" je podla mna jedna z najsvetlejsich stranok filmu :)

24.06.2005

Zostávajúci počet znakov:

(len pre registrovaných).

Registrovaný užívateľ
Login:
Heslo:
Zachovať prihlásenie po vypnutí prehliadača
Zaregistruj sa, a môžeš dostávať komentáre k témam a článkom, ktoré ťa zaujali.