Bungie pripravuje novú MMO: Destiny

Spoločnosť Bungie, ktorá stojí aj za sériou Halo, začala konečne s odkrývaním informácií o ich budúcom potenciálnom hite. Destiny (Osud) sadí laťku dosť vysoko: je plne online, konzoly a od začiatku formovaná na kooperatívnu hru.
Podporte scifi.sk
Destiny - Scéna - Guľa
Destiny - Scéna - Guľa / Zdroj Disclaimer
Pre spoločnosť Bungie sa jedná o prvý projekt po tom, čo ukončili platnosť zmluvy s Microsoftom ohľadom ich univerza Halo. Tento nový projekt pod menom Destiny (Osud) je vyvíjaný pre spoločnosť Activision, s ktorou Bungie podpísalo kontrakt na desať rokov. Začiatku tejto ságy sa pravdepodobne dočkáme pre konzoly PlayStation 3 a Xbox 360 koncom tohto alebo začiatkom budúceho roka. Zdá sa, že verzia pre PC alebo Nintendo Wii U nie je v pláne.
Destiny hráčov zavedie do ďalekej budúcnosti: Svet sa zmenil. Niečo nás prekvapilo a zničilo. Prežilo nás na Zemi iba málo. A aj to vďaka Cestovateľovi, ktorý sa pri našej záchrane obetoval. Ostala po ňom len Guľa, ktorá sa ešte stále vznáša nízko nad povrchom. Pod ňou vyrástlo mesto a spolu s ním sme sa ako civilizácia opäť postavili na nohy. Teraz sa začíname obzerať dookolo a zisťujeme, že nie sme sami. Ty si jeden z ochrancov mesta. Je na tebe, či prežijeme alebo skončíme. Tentokrát už naisto.
Destiny - Trailer - Odkrytie hry Disclaimer
Revolučným je pre túto hru koncept premiešania štruktúry hry. Vedľa klasického štýlu MMO, v ktorom sa hráči budú môcť svetom pohybovať bez prekážok, stretávať ostatných hráčov a takto kšeftovať svoje vybavenie alebo meniť chod sveta. Zároveň ale hra ponúkne sólo hráčom alebo skupinkám možnosť pustiť sa cielene do akčných misií, takže nič nepríde nakrátko. Tento mix by mal hráčom sprostredkovať pocit veľkého spoločného sveta, zároveň im ale umožniť dostatok akčnej zábavy.
Veľa neznámych je ešte okolo celého fungovania sveta a ostatných detailov hry. Ako budú fungovať lety vesmírom? Bude hra rozdelená do segmentov alebo to bude jedno veľké univerzum? Čo je už ale teraz jasné, je, že hra si bude vynucovať nepretržité prepojenie s internetom. Bungie si za to už vyslúžili kritiku od komunity. Týmto smerom sa ale v súčasnosti uberá stále viac a viac vývojárov, keďže hra bude pravdepodobne poskytovať aj mobilné prepojenie, aby ste sa mohli zosúladiť so svojimi priateľmi ohľadom ďalšieho plánovaného záťahu.
Na hre pracuje v súčasnosti 350 zamestnancov, čo je už teraz jedna z najdrahších produkcií všetkých čias. Produkčná spoločnosť Activision si je asi úspechom istá.

Alexander Schneider

Alexander Schneider
Knižný a filmový recenzent, bývalý porotca súťaže Martinus Cena Fantázie, propagátor a predseda Združenia fanúšikov Babylonu 5 na Slovensku. Scifi, fantasy, horor: Herbert, Holdstock a Lumley.

Súvisiace objekty SFDB

(2013)

Osud

Diskusia

Buď prvý užívateľ a pridaj svoj príspevok do diskusie
 

Zostávajúci počet znakov:

(len pre registrovaných).

Registrovaný užívateľ
Login:
Heslo:
Zachovať prihlásenie po vypnutí prehliadača
Zaregistruj sa, a môžeš dostávať komentáre k témam a článkom, ktoré ťa zaujali.

Súvisiace objekty SFDB

(2013)

Osud