Jedna z prvých karetných zberateľských hier, v ktorej dizajne je vidno, ktorých chýb by sa dizajnéri dnes mali vyvarovať. Zároveň ale môže slúžiť ako dobrá case study, na ktorej je vidno, ako sa dizajn kariet, ich textov, štandardizácia pravidiel a pod. postupne vylepšovali. Zatiaľ čo v prvej edícii sa vyskytuje niekoľko kariet, ktoré nedávajú skoro ani zmysel, neskôr dochádza k príjmenému stream-liningu. Napriek zaujímavej téme a univerzu je ale hra postavená na výbere ca. 25 kariet, ktoré musíte v balíku mať, inak si kompetitívne ani neškrtnete. Dôkaz nepodareného dizajnu. Detto možnosti výber kariet a ich reštruktívne používaných funkcionalít (napr. podľa frakcií) vás obmedzuje v stavbe diverzifikovaných balíčkov a núti vás stále k rovnakým stratégiám. Škoda. Ale možno sa to lepšie podarí v digitálnej verzii tejto staršej CCGčky.